again

ääääntligen helg. tänkte jag säga. men icke. helg = ångest!
trodde jag skulle få vara ledig, men noooo. nu ska det jobbas... fast det är iofs inte helt fel.
man får ju penglingar! och så slipper man göra av med penglingar också. toppen liksom!
får dessutom skylla mig själv... jag sa att jag kunde. men vem kan motstå att jobba en lördag, med alla trevliga människor? haha. tydligen inte jag.

ikvällas har jag, emily och mia varit på ett äventyr ända borta i solna. allt detta för att äta chips, godis och dricka cola (nyttigt!?).
och se 40-year old virgin. veeeery najs. anders som bjöd på stjärterummet. hehe.
min gula bil tog oss fram och tillbaka. och det är tack vare den som jag är klart bäst på att backa i backar ;-) eller hur var det?

neh, dags för lite sömn kanske? ska ju ändå upp om 6(?) timmar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback