torsdag

sista lediga dagen spenderades hos anders. nu har jag sett de två första pirates of the caribbean-filmerna! I'm on track. så bra. hur kan jag ha missat att se dom tidigare?

idag var jag tillbaka på jobbet. 10-19! suck. ibland kan man önska att man hade ett roligare jobb... men ibland tror jag att jag har ett av dom bästa. med rätt folk på jobbet blir dagarna genomlidliga. typ som idag. tiden flög iväg (nästan...!). ångest dock, vet att morgondagen inte alls kommer bli lika lätt att ta sig igenom. men det är bara att kämpa friskt.

veckans musiktips; timbaland feat. one republic - apologize. jag ÄÄÄÄLSKAR den. helt sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: mia

haha nä det är precis så! den är lika beroendeframkallande som din timbaland:) hoppas det går bra att jobba i dag! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback