tentapanik!

alltså jag börjar snart gråta!
jag kan inte göra den här hemtentan. det bara går inte. jag vet inte vad jag förväntas skriva, jag ser ingen röd tråd genom kurslitteraturen och jag fattar inte ett skit! jag vill bara ge upp. idag har jag skrivit 3 rader... för hand(!), vilket innebär 1½ rad på datorn. MAX! det duger inte. inte någonstans! det är redan tisdag idag... på fredag ska tentajäveln vara inlämnad. det betyder 2½ dag kvar (på ett ungefär!). hur fan ska det gå!?

det blir ju inte bättre av att solfan lyser så jag svettas floder, bränner mig och blir trött. för ute måste jag sitta. inget kan få mig att sitta inne och missa det fina vädret. inget! inte ens tentapanik och ångest!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Åh stackars dig! Så var det när jag skrev mina tre paper för några månader sen. Fattade inte ens själva uppgiften, hela klassen satt vissrligen som frågetecken. Alla skrev helt olika. Ta det bara lugnt, skriv det du vill skriva.. eller skicka ett mail till läraremn och be lite om hjälp? Jag är iaf lycklig att jag har skrivit min sista tenta idag. Statistik, bläää!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback