sommarloooov

hemtentainlämningen firades med kortspel och kubb i parken. det var vi tjejer och alla studenter (eller alla var väl att ta i... men nååågra var allt där). vi hade det trevligt. dock inte tillsammans, utan på varsin kant. finbesök av poliser som kanske hade hoppas eller räknat med mer fylleri förgyllde kvällen. även den skrålande mannen som var på tok för överförfriskad lyste upp tillvaron. undrar dock hur han lyckades ta sig ifrån parken, på cykel, utan att vi märkte något? undrar om han kom hem, eller var han nu skulle, helskinnad? grubbel grubbel.

han gjorde det direkt igen. grattis till mig. 2-0 till honom på bara några dagar. hur lyckas jag?

Kommentarer
Postat av: Sessan

Grattis, fa va skönt det måste kännas! Jag börjar få ångest inför resultatet på min statistiktenta och hemtentan. Väntar fortfarande på resultatet! Det kändes så bra, tills jag drömde om att jag kuggade! Rysligt jobbigt! Vi får hålla tummarna för varandra! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback