sluta tjut

igår svullade jag. kladdkaka, vaniljrån och chips slank ner i en salig blandning... vi firade nämligen att mia fått VG på sin uppsats. grattis mia! hur som helst; detta svulleri ledde till att jag var tvungen att springa imorse. duktig som jag är satte jag klockan på 8... och kom upp endast 16 minuter senare *stoltast*
nu hoppas jag min nytändning för träningen håller i sig. måste fan hålla i det här. träning igen ikväll kanske?

det är ett huslarm som står å tjuter här. min gissning är att det är närmaste grannens... för det låter förbannat högt och överröstar justin som sjunger på teven. morr. borde jag kolla upp vad som händer? är det var grannsamverkan mot inbrott handlar om, kanske? oh well. vad kan lilla jag göra. egentligen. det är säkert inget...

Kommentarer
Postat av: mia

wiii tack lina. och grattis själv till ditt vg på hemtentan! grymmers ju! du som inte ens trodde att du skulle bli godkänd toker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback