poff så var dom borta

min bror är på hultsfred. han tältar. bilen har han med sig.
min bror blev av med alla sina kläder idag. poff. puts väck. borta. jag skrattar i hemlighet! så kan det gå när inte haspen är på! är man för lat för att låsa in väskan i bilen å gå dom extra 100 metrarna så får man skylla sig själv. kan jag tycka. nu har det iofs inte hänt mig. utan brorsan. lätt att vara duktig då...

OJ va det blåser ute, förövrigt. man kanske blåser bort om man försöker ta sig ut. det var nära för mig...

Kommentarer
Postat av: sara,

stackars snuttjullen :(
hoppas han fick ha spriten i behåll iaf.
ps. en av dina polare- svensson- jobbar på mitt lokala ica.
eller så gjorde han det iaf. har inte sett honom på ett tag.
small world ey!
nu ska jag byta blöjor på gamlingar i nio timmar, hurra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback