PM-ångest!

det är inte varje dag jag vaknar med ångest.
men idag gjorde jag det...och det beror enbart på det pissiga PM som vi tillslut lyckades skrapa ihop igår. jag har ingen som helst lust att ställa mig framför klassen och presentera det vi skrivit. för det suger verkligen. men men... så går det när ambitionsnivån ligger strax över noll. vi har ju bara oss själva att skylla. och etnologin - för den är så förbannat tråkig, orevolutionerande och idiotisk (kanske inte egentligen, men nu känns det så!).

jaja. det är bara att ta tjuren vid hornen! here we go....

Kommentarer
Postat av: mia

hehe ja det måste vara nåt sånt! undra om det finns några roliga nattjobb jag kan skaffa.. en telfonväxel till australien? och lina ert pm är säkert jättebra! du har för höga krav!

Postat av: slemily

lina-cherry. nu har jag ätit upp min sista sura rem.. nu ska jag plugga vidare

2007-06-01 @ 14:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback