overkligt, men förhoppningsvis sant...?

jag är fortfarande helt overkligt överlycklig över tentaresultatet. det är SÅ SJUKT! loggar in och ut på ladok varannan minut bara för att kolla om det verkligen är sant. eller om dom kommit på sitt misstag och ändrat mitt fina VG till ett mycket fulare U. men icke. inte än iaf! dock är det något med betyget som skrämmer mig. det står att betyget sattes den 4/6. vilket skulle betyda att dom satte betyget innan jag lämnade in tentan? SKUMT. men säg att dom inte kan datumen, säg att det är så. inte att dom satte fel betyg. pleeeeeease.

idag är en ledig dag. och det är mycket som skulle behövas göras. men just denna lediga dag är ju faktiskt solen framme... inte kan jag stanna inne och städa rummet då heller!? nej, det går inte för sig. här ska varas ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback