midsommar å andra klurigheter

dom har fortfarande inte ändrat betyget. kan jag andas ut nu?

midsommar ställer fortfarande till stora problem. jag ska inte till norrköping med mina simmarvänner... dit var jag inte bjuden *fnys* här i stockholm händer inget vettigt alls vad jag vet. i alla fall är det ingen som vill ha med mig här heller. nästan så jag undrar om folk inte tycker om mig. förstår inte. jag som är så HIMLA urgullig!? hehe. iaf, öland är sista förslaget. öland, tur & retur, torsdag till lördag. är det nåt att satsa på? WHO KNOWS? om inte annat så är det en trevlig och spontan utflykt *fniss*

imorn ska jag jobba! HELDAG. oh my... hur ska detta gå? jag som tröttnar efter 3 timmar. hur kommer jag vara efter 9? please save me. somebody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback