insikt

ibland tror jag att jag är duktigare än jag är.
jag tror jag har egenskaper jag nog egentligen inte har. ni vet, såna där egenskaper som egentligen är bra att ha. såna man gärna vill ha. men jag har nog inte så många av dom, när jag tänker efter.

jag är alltså sämst på att ta tag i saker. jag har pratat om att klippa mig i snart 2 månader nu... men har jag gjort det än? nej. det är så otroligt jobbigt att leta fram numret till frisören och ringa samtalet. ehm. ja. för det är det ju. så ibland (eller oftare än oftast...) är det tur att jag har min mamma som tar tag i det där åt mig. idag har hon bokat en klipptid till mig. duktiga mamma!
undrar om hur länge mamma ringer tandläkaren och bokar en tid åt mig där också. skulle ju ha gått dit i april nångång men det blev inte av. iofs är det annorlunda med tandläkare. eftersom jag är otroligt rädd för dom så handlar det kanske inte enbart om att inte orka lyfta telefonen...

är vädret sola-vänligt idag? mille hoppades på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback