FUCK OFF and die!!

FAN! har aldrig varit så jävla förbannad som jag är nu! jag är förbannad på mig själv och jag är förbannad på den idiot som vi kan kalla M! jag är förbannad på mig själv för att jag är så blåögd. trodde jag verkligen han kunde ändras? trodde jag han skulle vara en ny, mogen person? trodde jag verkligen att det kanske skulle kunna bli bättre nu? FAN VA DUM JAG ÄR! det är självklart det inte kan bli bättre när det fortfarande är samma jävla skit som är inblandad. FUCK FUCK FUCK! hur i hela friden tänker jag!? varför trodde jag ens att han skulle sluta upp med sina lögner? dom ligger ju inbäddade i hans person. det är ju dom han består av! han är inget annat. utan sina lögner finns han inte. vilken jävel han är! aldrig mer att jag någonsin kommer kunna lita på en sån person. aldrig. jag borde fattat direkt. shit för att va blåögd. fuck that! jag trodde jag var smart. han trodde jag var dum. jag vet inte vad som stämmer... jag är kanske för smart för honom men för dum för mig själv? så måste det va. han är iaf världens största idiot. han kommer vara ensam hela livet för ingen kommer vilja umgås med honom... ingen kommer nånsin stå ut med honom. och FAN VA SKÖNT det känns. för jag, jag klarar mig. jag är en bättre person. jag kommer inte ha några problem. allt är hans förlust. jag hoppas han ruttnar ensam!!

fast fan va hårt det känns att ha blivit grundlurad igen. fan för mig...

Kommentarer
Postat av: sara

han verkar vara en riktig vidrig parasit till människa,
och förtjänar VERKLIGEN inte dig, eller att ens vistas i din närhet.
hoppas han halkar i badkaret!
*kram*

2007-06-09 @ 11:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback