det går så bra sååååå

ja, dessa jävla lediga dagar! att dom ska vara så jobbiga *fniss*

har iaf lyckats sysselsätta mig i flera timmar nu. sängen är tömd på gamla lakan, rummet är avdammat och dammsuget, naglarna filade och nylackade, kläderna nedvikta i lådorna alt. upphängda på galgarna och armarna och benen är insmorda. härligt. nu borde jag iofs bädda sängen med rena lakan, kasta bananskalet (som förövrigt typ är det enda jag ätit idag. inte bananskalet alltså, utan bananen innuti) och ta ut den stora dammsugaren ur rummet. kanske ska gömma den igen... precis som den var gömd när jag ville ha den imorse (otippat att hitta den i brorsans rum av alla. sen när dammsuger han liksom?).

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara för det ska jag skicka en vägbeskrivning på din mail:P för du vet att du alltid får roa mig=D

2007-06-12 @ 21:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback