ångestsöndag. igen...

jag har ÅNGEST. men det är väl iofs inget nytt - jag menar, det är ju ändå söndag!
och vad är en söndag utan lite ångest? det hör liksom till.

gårdagen var väl lyckad. i det stora hela, vill säga. johan mjällby förgyllde dagen på allas vårat favo-intersport. jag menar, hur coolt är inte det på en skala... mjällby liksom. megakändis. på lilla intersport. en varm lördag i juni. grejtans! dagen kändes inte lika meningslös längre *fniss*
å kvällen ska vi inte tala så mycket om. inget blev riktigt som planerat, men allt blev bra ändå. eller nåt. garbos va ungefär lika hett som vanligt. om inte hetare? skumpan var god och musiken... dög? iaf om man gick en bit in. as usual liksom. deras stämpel är fortfarande lika UGLY men vad gör väl det en dag som denna? mums. bilder fnns, som vanligt, på
pixboxen.

idag blire bad. jag är ledig å det är grymt. vädret hoppas jag är grymt, det också... har inte vågat titta ut än faktiskt. jag är rädd för att se stora svarta moln som ler hånfullt åt mig. om nu moln kan le? maybe, maybe not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback