vettig dag

klockan är bara 14 men ändå har jag hunnit med att göra massor. det är skönt att vara ledig och ta tillvara på dagen. riktigt skönt. synd att det regnar bara. men man kan ju inte få allt. tur att det finns mer att stå i här hemma =) jag går inte direkt sysslolös.

ikväll ska jag laga middag till brorsan. en hej då-middag. har haft 3 sådana inom loppet av en vecka. trist. men som sagt, skönt att vara ensam hemma också. å bror är ju inte borta så länge... bara 1½ vecka. det ska jag nog klara av. är dock lite orolig för hur brorsan ska klara av att packa å flyga själv. eller själv å själv, han har ju två till med sig. men ändå. det är ändå lillesnor vi pratar om. snuttjullen liksom. han som inte ens vet hur vår diskmaskin fungerar. ojojoj. hur ska detta gå?

nej, dags att ta tag i resten av huset. nu ska det städas på allvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback