update

vi flyttar över alla mina mappar å filer från min gamla dator till den nya. det har vi gjort hela kvällen. i natt är det musiken som ska flyttas. datorn har beräknat att detta kommer att ta 7,5 timmar, på ett ungefär. det är heeeela natten. stört mycket musik är det! 5822 filer = 25,3 GB! musik. fatta. okay, jag vet att det egentligen inte är så mycket... men för mig är det ändå helt osannolikt. det är roligt att det mesta är gammal skit också. gött gött!

friskis&svettis i parken bjöd på många överraskningar. rullning i gegga, svåra moves och förvånansvärt mycket folk. men kul var det och jag å emily kände oss riktigt stolta efteråt. kanske skämdes vi lite också eftersom tanterna framför (som säkert var runt 60 bast många av dom) klarade alla movesen oerhört graciöst. tillskillnad från mig och emily då. men man kan inte vara bäst jämt....

nu ska det sovas. det är ju en dag imorgon också... en ledig sådan. wiiiihooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback