måååndag

somliga straffas direkt.
min dumhet från igår (att tro att solen i sverige inte alls biter på mig?) får jag betala för idag. det gör ont lite varstans å jag är härligt rudolfröd på både hals och panna. men vafan. man kan inte vara bäst på allt. imorn är det säkert lugnt igen. önsketänkande.

idag fyller min underbara mormor år. hela 85 år blir hon. GRATTIS GRATTIS! imorn ska detta firas med bubbel å middag inne i stan. ska få träffa släkten. iaf den bra halvan av den. å äntligen ska jag få riktig mat. även fast jag blivit ganska bra omhändertagen den här helgen. grillat varje dag, mer eller mindre. bortskämt värre.

nedräkning till semestern... och gotland. och så småning om också till kreta.

semester - 4 dagar
gotland - 4 eller 5 dagar (vettefan när jag åker riktigt)
kreta - 11 dagar

wihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback