ledigt och tråkigt

fr.o.m imorgon är jag ensam hemma. eller nästan, anders är ju kvar. men han brukar inte göra så mycket väsen av sig. iaf, det ska bli skönt att vara själv. jobbigt iofs att behöva laga all mat, diska all disk, tvätta all tvätt och städa allt själv, men det är det värt för några veckors "ledighet" från familjen. eller mamma. men jag återkommer om en vecka å talar om hur det verkligen känns. när hon är borta alltså.

idag är jag ledig iaf. firade det med att gå upp klockan 8 för att boka tid hos vårdcentralen. mitt knä är cepe och folk säger åt mig att gå å kolla det. så nu är jag på god väg! undrar om jag ska ta tag i tandläkaren när jag ändå är på g? hmmm... neeeej, struntar i det ett tag till. hihi. men vad ska göras idag då? springa kan jag ju glömma (aj!) men en promenad kan man väl alltid ge sig på. om vädret tillåter? har inte tittat ut än =S borde kanske börja med det och planera därifrån...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback