ledigt och fullt upp

imorn är jag ledig.
det ska jag fira med en uppfriskande löptur (om mitt knä håller för det. det gör ont. och det är stort. men det är bara hett. eller nåt), en långdusch, en tur till bolaget och en vända till anders för att panta flaskor och burkar som han har liggandes hemma. jag får hälften av all pant, vilket jag räknar med är en halv förmögenhet. hoho. typ.
ska försöka hinna med att städa lite hemma också och hjälpa brorsan tvätta kläder innan han åker ner till jordens bästa plats (=frankrike). är lite avis på honom som får åka men i gengäld får jag ju huset för mig själv. inte helt fel det heller... =D let's do some serious partying!

lite ångestfylld är ledigheten. en dag har jag... sen är det 8 dagars jobb på raken. inte så farligt kanske, men sjukt segt. men sen! sen är det bara en vecka kvar till två veckors semester! jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback