krångligt värre

all musik och alla bilder som jag hade på min gamla dator ligger nu på den nya. äntligen! har försökt sortera in det så att jag lätt kan hitta vad jag vill ha, men det känns som jag inte riktigt lyckats. iaf inte ännu. men det kommer väl. nu ska jag bara få in all musik i iTunes också så min iPod kan återuppstå. den är ju tömd nu, eftersom man måste göra så när man byter dator. krångel krångel. dessutom kan man bara lägga till filerna en och en. eller möjligtvis två och två. det kommer alltså ta flera hundra år innan jag fått in all musik jag vill ha i min iPod. suck. men jag är ju ledig i helgen så det kan jag sysselsätta mig med då...

neh, nu borde jag kanske ta tag i mig själv. mot duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback