grillmasters

ibland förundras jag över hur otroligt duktiga jag och emily är...
idag har vi lyckats med konststycket att grilla. alldeles själva. och det blev gott, dessutom. det var första gången för oss båda... vid grillen alltså. måste erkänna att vi hade lite problem med att få fart på saken, elden alltså. men tillslut lyckades vi med det också. otroligt värre. jag är stolt, stoltare, stoltast!

efter den lyckade middagen (som även innehöll grillade mallows. mums!) tog vi en sväng till kista. för att smälta maten med lite shopping, liksom. mycket trevligt.
nu letar vi resor. vi ska försöka klämma in en veckas semester mellan min resa till gotland och jobbet. det är tajt. fredag till fredag. eller senast kl 11 på lördagen funkar. hoppas vi hittar nåt. vore skönt att se lite mer av världen innan man dör (oj, så negativt. fniss.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lajnapajna. vad gör du? försvunnen verkar du vara iaf. snyft

2007-07-03 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback