weeei

shoppingångest!
att jag alltid ska få det =S
vill ju verkligen ha dom här jeansen... har ju alltid velat ha just dom jeansen. nu när jag har dom jeansen får jag ångest. typiskt.
varför?

jo, priset... dom va SJUKT dyra (enligt mig) men det va ju endå rea! dom va nedsatta till nästan halva. då är det väl okay? tycker ju verkligen jag förtjänar dom... efter min helveteshöst. försöker intala mig själv det. jag FÖRTJÄNAR dom här jeansen.
men åh.. det är mkt pengar. tur att födelsedagen kommer snart. det får bli min födelsedagspresent till mig själv. ja, det låter bra. så blir det.

jag är alltså numera stolt ägare till ett par R&R jeans =D victoria beckham design...

Kommentarer
Postat av: anna

hej gumman! har oxå R&R jeans fick dem i julklapp =) vilken färg har du? jag har svarta =) ha det vi hörs puss

2007-01-07 @ 13:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback