wake up

nu är jag äntligen med i svängen igen... halvt iaf =)
har sett alla sällskapsresan-filmerna nu. for the very first time.
ja, jag vet... det är sånt man bör ha sett tidigare. men det har helt enkelt inte blitt av.
nästa steg blir någon annan svensk klassiker. undrar bara vilken.

jag måste verkligen ta tag i mig själv nu. det här går inte...
imorn ska det tränas, pluggas och städas. inget nöje innan all nytta är klar. JAG MÅSTE!
kanske ska jag ge mig ut och springa lite... det skulle vara riktigt skönt... eller nåt.
måste aktivera mig nu. det har varit för mkt "soffpotatis" i helgen.

I wake up, it's a bad dream.
No one on my side.
I was fighting, but I just feel too tired to be fighting.
Guess I'm not the fighting kind.
Wouldn't mind it if you were by my side.
But you're long gone,
yes you're long gone now.


Kommentarer
Postat av: Miis

Absolutans lina, södertörn it is. Jag kommer helt enkelt inte ifrån det där stället. Vi får planera in gemensamma tågresor i våra kalendrar igen så att jag har något att se fram emot:). Gott nytt på dig själv förresten, och grattis i förskott vetja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback