upp & ner...

...ner & upp. det är precis så mitt liv är just nu...
allting är fel och inget är rätt.
orkar inte, vill inte.

jag fattar inte. ibland är allt jättebra och alla säger till mig att det kommer att lösa sig... men sen så svänger allt och tårar rinner från alla håll och kanter. det känns meningslöst. det kommer inte lösa sig. det kan aldrig bli bra igen...
och jag pallar inte. jag vill inte vara självisk men jag hamnar i kläm... i kläm mellan de personer som jag älskar mest. mellan de som älskar mig. det går inte längre. jag kan inte fortsätta såhär. jag vet inte vad jag ska säga, vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen. jag vet ingenting. och det gör så ont.
vågar inte fråga, för att jag är för rädd för att såra... vågar inte prata, för att jag är rädd för att riva upp sår. vågar inte vara överallt, för att jag är rädd för att sätta igång nåt. jag vet verkligen inte hur jag ska göra.

det kan inte fortsätta såhär. något måste göras... men jag är rädd för att den enda lösningen som finns kommer förstöra det enda bra i mitt liv. fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback