trouble

massa sjabbel nu. lyckats få en massa kontrolluppgifter som är fel, fel, fel...
orka hålla på. det är inte mitt jobb, varför kan dom inte bara göra rätt från början?
orka strula med skatteverket. jag vill inte behöva skatta för mkt.. NO WAY.
SUCK. varför jag?

jag ser att du ljuger för mig. jag märker det direkt.
tro inte att jag inte känner dig.
jag kan inte förstå varför du gör så mot mig. KAN VERKLIGEN INTE.
varför döljer du saker? varför, varför, varför...
är jag så jävla dum som "tror" på dig. är jag verkligen det?
du är inte schysst. du ställer krav på mig men du får tydligen göra vafan du vill. det är väl inte rätt!?
jag orkar inte mer. du vill uppenbarligen inte, så då ska du inte behöva heller.
jag tänker inte bli lurad igen. du är inte värd det!

don't wanna think about it,
don't wanna talk about it,
I'm just so sick about it.
I can't belive it's ending this way.
Just so confused about it,
feeling the blues about it,
I just can't do without ya,
Tell me is this faith?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback