so sweet

OH YES!
jag är helt klart världens bästaste. haha. eller nåt...
fixade G på redovisning & beskattningstentan. 73% fick U, 4% fick VG och jag var en av de 21% som fick G.
weeeei. hade iofs varit schysst om man hade kunnat få VG men nu ska vi inte vara såna.
känns iaf riktigt skönt.
nu är det bara att hoppas att ekonomistyrningen gick vägen också... *håller tummarna*

nu är skolan klar för den här veckan typ. eller fredagen är kvar iofs, men allt är redan klart inför den.
undrar vad man ska göra liksom? är inte van att vara ledig...
inget jobb i veckan heller... så kanske träning? eller shopping? eller borde kanske städa rummet...
aja, nåt ska jag väl kunna hitta på.

förövrigt så hatar jag SL. jätte-otroligt-mega mycket!
cepe-bussarna är ALDRIG i tid och huxflux ställer dom in pendeltåg här o var. SJUUUUUKT frustrerande.
nu har jag kommit försent massa gånger. palla! dags att fixa nu SL.

you keep on proving my point. now I know that I did the right thing.


Kommentarer
Postat av: Mia

Du är grymmast Lina! Helt klart megaduktigt. Och även om SL är att hata så är tågsällskap aldrig fel. Fler såna dagar vetja! Hoppas det gick bra att promenixa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback