pissed

så.. nu va det klart.
jag har sagt precis vad jag tycker och känner!
och det känns bra.
jag skiter faktiskt fullständigt i om jag aldrig mer kommer se dig. känns bara bra, efter allt.
är så arg på mig själv att jag ens tänkte tanken att ta dig tillbaka. ÅH! hur kunde jag va så dum så jag trodde att du ändrat dig? du är ju uppenbarligen fortf samma svin. tur att jag vet det nu, en gång för alla.


igår hade jag förövrigt jättekul. först med emily o karro och sen med helena.
mår så sjukt bra när saker går bra och jag får tänka på annat.
helt annorlunda. jag önskar verkligen det kunde vara så jämt.
i wiiiiiish!

förbannad som tusan också. min chef är dummast i hela vääärlden.
DUMT att ta in extra personal när man vet att det antagligen kommer vara SJUKT mkt folk.
nene... men snåla på bara, snålwerner.
ÅÅÅH. fattar han inte att det inte går? det går inte ihop! ingen kan hjälpa någon med något... det funkar liksom inte. tror inte att han vill ha arga kunder, egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback