pallar inte

i somras var jag lycklig. i somras var senaste gången jag var lycklig...
mina två veckor i frankrike var dom bästa. sen föll allt ihop.
sedan dess har det fallit och fallit... och det faller fortf. det finns ingen botten på det hål jag ramlar igenom... ingen botten så långt ögat kan nå.
jag kommer aldrig landa, jag kommer aldrig kunna börja klättra uppåt igen... det kommer aldrig ta slut.

jag vet inte hur många motgångar till jag kan ta. snart orkar jag inte längre. livet har tappat sitt syfte...
jag ser inget att leva för. bara problem vid horisonten....

Kommentarer
Postat av: slampis

jag tycker du är helt toppen!!

2007-01-05 @ 18:32:36
Postat av: mysmilla

lyd mitt råd och klipp av kontakten helt under ett år typ. Jag lovar att d kommer bli bättre sen!

2007-01-05 @ 20:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback