one down...

...one to go.

första tentan gjord. håller alla jävla tummar jag har nu så jag har klarat den också.
det kändes bra. eller någorlunda... men bara därför, enbart därför, kommer det bli blä av alltihopa.
jag vet det. det brukar vara så. men nu ska jag sluta tänka på den och fokusera på nästa.
fredag, lördag.... SÖNDAG. ska bli kul att se skolan på en söndag... eller inte.

det gör mig så ont att se hur dåligt hon mår och hur lite han bryr sig. jag vill bara skrika på honom,
kasta saker på honom och slå honom för att han ska förstå.
men jag kan inte. jag får inte. det är inte min strid.
jag måste bara finnas där, för henne, alltid. jag måste bara stå och se på
när han förstör allt för alla. det är så jävla svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback