mjau

okay. jag pluggade inte idag heller...
fan, det är ju så jävla dumt. men jag vill inte, jag kan inte och jag orkar inte.
har för mkt annat att tänka på just nu. kan inte koncentrera mig.
får ta nya tag imorgon. kanske ska sitta kvar i bibblan efter skolan? får man mer gjort där än hemma, tror ni?
känns så va.

kvällen har istället ägnats åt muffinsbakning, prison break-tittning och msn-hängande.
muffinsarna blev perfekta som vanligt.. riktigt smarriga också (jag har redan provsmakat). prison break blev också spännande tillslut. weeeei. men nu är det uppehåll. trist. får snällt vänta tills det börjar igen... =)

snart bara 1 dag och 30 min kvar tills jag blir stor, större, störst. inte på bredden då alltså.

min katt jamar något frukansvärt.. eller hur emily?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback