lite småfrågor...

Tio första...
Första bästa kompis: Säkerligen min kusin
Första bil: Den gula... (kanske mest pappas iofs)
Första kärlek: Zachary i Hanson =)
Första husdjur: Piff & Puff
Första semester: Italien (när jag var 3 eller 4)
Första köpta skiva: Typ absolut music
Första piercing: Yet to come...
Första konsert: Oj, dåligt med såna... nån music awards shit

Nio sista...

Sista alkoholdrycken: Ett glas vitt på GK
Sista bilfärd: Sightseeing i Sollentuna i söndags
Sista filmen du såg: Förföreskan, igår...
Sista ringda telefonsamtal: Mamma om jag inte minns helt fel
Sista bubbelbadet: Med M. nångång i somras(?)
Sista spelade CD: Martin Stenmarck - 9 sanningar och en lögn (me love!)
Sista kyss: M.
Sista gången du grät: Lördags natt
Sista måltiden: Middag... eller räknas chokladbiten alldeles nyss?

Åtta, har du nånsin...
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej, det tror jag väl inte =)
Blivit arresterad: Nope
Blivit kär vid första ögonkastet: Tyvärr
Fått ditt hjärta krossat: Oh yes!
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej, faktiskt inte...
Haft ett one night stand: Haha.. maybe baby
Busringt till någon: Självklart

Sju saker du har på dig...
1. Mjukisbyxor
2. Linne
3. Tjocktröja
4-7. Annat smått och gott...

Sex saker du har gjort idag...
1. Vaknat
2. Åkt buss
3. Åkt tåg
4. Skola
5. Tränat
6. Spelat yatzy

Fem favoritsaker...

1. Mobilen
2. Datorn
3. iPoden
4. Teven
5. Tevekontrollen

Fyra personer du kan berätta allt för...
1. Mamma
2. Emily
3. Mille
4. ...

Tre val...
Svart eller vitt: Vitt
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Chips

Två saker att göra innan du dör...
1. Bli rik
2. Resa

En sak du ångrar...
1. Haha, många fyllor...

Fyra personer du vill ska göra samma blogginlägg...
1. Emily  
2. Mille
3. Mia
4. Keren

Såå... nöjd nu marcos? hihi.

Kommentarer
Postat av: slamp

jag känner pressen:)

2007-01-23 @ 13:36:24
Postat av: mia

ojojoj, vem är det som säger så? och vad meeenar du linis med att inte gå i skolan idag när jag ju måste göra det. tnyft.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback