kom på...

måste bara säga...
facit släpptes på ekonomistyrningstentan igår.
förutsättningarna för att få G var minst 4 poäng på A-delen och 11 totalt på A och B (det va det här jag misslyckades med förra gången, då jag bara fick 2 på A-delen... haha).
nu har jag rättat A-delen och jag fick 6 POÄNG! weeeeei. jag kommer kanske få G. dom kommer iaf att rätta min B-del, vilket är fett bra! har tyvärr inte svaren för den delen hemma så kan inte kolla men jag tror och hoppas att jag klarar den. skulle vara så grymt skönt.

däremot fick jag reda på att 80% av alla som gjorde redovisning & beskattningstentan fick U. fan, fan, fan...
jag som verkligen tyckte att det kändes någorlunda för mig! men antar att jag är med bland dom där 80%. mirakel annars. ÅH, jag vill verkligen inte behöva göra om. det är inte rättvist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback