I don't want to...

NEH. nu vill jag inte mer...
dom här tentorna tar knäcken på mig och mitt självförtroende.
ekonomistyrningen har jag mardrömmar om. redovisning & beskattningen känns snäppet bättre, men endå inte tillräckligt bra. suck. det kommer gå åt skogen... igen.
torsdag... FREDAG. sen lördag och SÖNDAG.
inte alls många dagar kvar. ÅNGEST!

jag vill göra nåt kul. jag vill, vill, vill...
nåt kul och annorlunda. sånt jag inte gör varje dag.
typ åka bort. åh, vad jag vill.
vill ha lov... vill vara ledig. vill slippa känna press. vill kunna koppla bort allt.
jag förtjänar det. jag tycker verkligen det.
vem vill vara min riddare på en vit häst? vem vill rädda mig från att gå under?

"Don't wanna tango with you. I rather tangle with him."

Kommentarer
Postat av: slamp

jag kan rädda dig!:)

2007-01-18 @ 00:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback