hjälp mig

idag har jag varit oerhört duktig. emily också.
va och tränade för första gången på nån vecka... känns ganska bra =) jag och emily belönade oss själva med 24 min i solariet efteråt. hehe.

nu borde jag förstås satt igång med pluggningen. men jag har kört fast och mamma prioriterar pappas klippning framför mina studier. usch och fy! eller asså... ja...
känns riktigt frustrerande med skolan. måste verkligen klara dessa två tentor, men om jag inte sätter igång att plugga nu kommer jag ALDRIG göra det. men det är så svårt. finns så mkt annat som är roligare att göra... som t.ex att skriva här eller att se på bygglov på 4:an. suck. hjälp mig någon?

bara 3 dagar kvar tills jag blir 21. weeeeii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback