happy birthday to me!

det är inte varje dag man fyller år. och det är absolut inte varje dag man fyller 21.
men fan, något speciellt är det inte. värdelösare ålder får man ju leta efter...
men men. alltid kul att fylla år och vara lite speciell för en stund.
även om det tydligen krävs mer för att man ska bli ihågkommen... men, att inte vara hemma på sin dotters födelsedag kanske inte betyder nåt. jag menar, hela världen kretsar ju inte kring mig. även om man hade önskat att den gjorde det för en gångs skull =(

dagen firades iaf i skolan *suck* men ikväll blir det förhoppningsvis bättre. god middag hemma, kanske ett eller annat paket och sen kanske en fika med någon lycklig själ. men vem vet. borde ju egentligen göra massor av annat. som t.ex. plugga, träna och städa. fast kanske får man vara ledig på sin födelsedag? kanske ska jag vara helt ledig från och med nu... vore gött.

nu ser jag fram emot lördagen. då blir det kalas =)

Kommentarer
Postat av: Mia

GRATTIS LINA! (och det är inte alls en värdelös ålder, det är en särdeles bra och kravlös ålder!)

Postat av: Mia

GRATTIS LINA! (och det är inte alls en värdelös ålder, det är en särdeles bra och kravlös ålder!)

2007-01-10 @ 15:36:27
URL: http://mips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback