fundileringar

tentaplugg på hög nivå nu. eller, nej... nu överdrev jag. det är inte ens i närheten.
men jag orkar inte. det är för mkt annat i mina tankar.

födelsedagskalas med släkten idag... bättre sent än aldrig =)

jag kan inte sätta fingret på vad det är som stör mig.
kanske är det ditt oavbrutna prat om det jag tycker är jobbigast, kanske är det det faktum att jag inte vet ett smack om dig eller vad du gör eller så är det bara så att det känns fel, konstigt och allmänt skumt.
jag vet inte.. men något får mig att dra mig undan, att hålla ett avstånd.
värst är att jag tror inte ens du märker det. jag tror inte du ens reflekterar över det. du tar mig för givet.
det är inte så jag vill ha det. det är inte så jag vill leva.
åh. varför kan jag inte bara så vara glad, bekymmerslös och må bra för en gångs skull?

tenta - en dag kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback