depp

jag tror verkligen jag behöver hjälp...
hela mitt liv går åt helvete. jag klarar inte av allt själv.

har aldrig känt mig så ensam som jag gör just nu.
känns inte som att det finns någon som bryr sig... ingen som tar hand om mig... ingen som bara finns där.
villkorslöst. och det är den hemskaste känslan. mår verkligen sjukt dåligt.
vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen.
jag önskar att allt var som förut.

I love you baby,
but face it she's madonna.
No man on earth,
could say that he don't want her.
This look of love,
 says I'm leaving.
You're frozen now,
I've done the freezing.
I'm walking out,
Madonna's calling me.

det är så det känns. jag kan inte tvinga dig till något...
men om du älskar mig, som du säger... då är det här fel =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback