a look in the mirror

2006 var året då:
- jag fyllde 20 och fick gå på systemet. äntligen liksom. jag o mamma fick oss en ny kompis i samma veva. blonda snubben på systemet i centrum. han hälsar alltid så trevligt på oss. som om vi vore bundisar. vilket vi iofs är... behöver ju aldrig visa leg. hmm.
- jag inte längre var arbetslös. intersport blev min räddning =P
- jag började plugga på högskolan. först på halvlåtsas och sen på helriktigt. och det va ju kul. nu har jag läst ett helt år sammanlagt... bara 2½ år kvar. kanske mer. jiiiha.
- jag flyttade hemifrån och flyttade tillbaka hem. allt inom loppet av 4 månader eller nåt. jah, roligare kan man ju ha.
- jag blev singel *bläh*
- jag hittade mina riktiga kompisar. ni vet vilka ni är!
- hela mitt liv rasade samman på alla möjliga sätt =(

2007 är året då:
- jag fyller 21. meningslösare ålder får man ju leta efter...
- sommaren förhoppningsvis kommer innehålla en eller flera resor med någon eller några roliga männiksor.
- jag ska leva bättre.
- jag förhoppningsvis hittar en egen lägenhet jag kan bo i. en fin lägenhet jag får bestämma över själv. I WANT.
- mitt liv kommer bli bra igen. jag ska bli lycklig. det ska jag verkligen. jag vill så gärna.

Kommentarer
Postat av: slamp

vi ska göra det skitbra!!!

2007-01-03 @ 20:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback