2007

ett nytt år. gud så trevligt...
ut med det gamla - in med det nya.

nyårsafton var trevlig. minnet sviker mig ibland dock... men jag bjuder på det.
tack mina underbara vänner för en underbar kväll. ni är värda allt gott =)

nytt år alltså. vad ska man förvänta sig av det?
jag önskar och hoppas att allt trassel som den här hösten har fört med sig ska redas upp. jag vill vara lycklig, vill känna mig hel och få tillbaka livsgnistan. jag önskar också att skolan ska kännas kul igen. vill få tillbaka motivationen... vill helst också klara ekonomistyrningen.
jag har också bestämt mig för att träna bättre, äta bättre och festa bättre ;-) neh, skämt åsido.

snart födelsedag. ett helt år äldre.. spännande. 9 days to go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback