never forget

skolan har börjat. det betyder ångest å massa sånt där... usch usch!
men det ska bli kul att läsa franska. faktiskt. är lite orolig bara för hur det ska gå. har inte läst ett ord franska (ok, en liten överdrift kanske?) sen jag gick i gymnasiet. och en snabb titt på det diagnostiska provet lugnade inte ner mig heller. hur i hela friden ska jag kunna alla dessa ord? vem tror dom att jag är liksom? "tjena, lina den franska ordboken!" yeah right!

idag tog emily med mig till kista och matade mig med sushi. hon är snäll min vän emily. typ t.o.m den bästa emilyn man kan ha. och den bästa vännen. emily, vi får aldrig glömma det...! även om vi båda är envisast och ibland lite griniga. hehe! men det gick ju förträffligt tillslut. nu hoppas vi bara på sol imorgon =)

Kommentarer
Postat av: slemily

sol hoppas vi på, synd bara att inte våra pojkar med jetskisarna hänger i edsviken:D

2007-08-22 @ 23:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback