gaaah!

min söta röda telefon, konrad, har gått sönder. eller jag vet inte om han är trasig eller om han bara jävlas med mig. men iaf så stänger han av sig då och då. under samtal, under sms-skrivning å under alla de underligaste omständigheter. så konrad är på lagning. jag har en lånetelefon... och vilket SKÄMT till lånetelefon! det går bara att ringa på den.. och svara i den. och man kan endast ringa om man kan numret till den man ska ringa. det går inte att skicka sms eller bläddra i någon meny. gaah! å det beror inte på att telefonen är uråldrig. nej nej, eller den är inte ny heller men den har många funktioner man kan önska sig. men joysticken är trasig. så jag kan inte göra så mkt. jippie liksom. jävla telenor! ge mig en fungerande telefon!
dumtjack!

idag är det massa att fixa... inför helgen å inför allt. usch. jobbigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback