dumma bloggen!

otroligt jättedumma basjblogg!
jag skrev ett jättefint å jätteroligt (jo, kul var det!) inlägg förut. sen försvann det av någon mystisk anledning. det handlade om mig, min sprutfobi och doktorer som behandlar mig som barn. ja! spännande va? men nu har jag ingen som helst lust att skriva om allt igen. nope. så ni får klara er utan...

istället ska jag skriva om konrad. konrad är min röda telefon som är så fin, så fin. han är dock lite trasig... eller han var trasig. nu hoppas jag han är lagad. lämnade nämligen in honom till telenor förra veckan... ganska exakt en vecka sen faktiskt. och idag är han klar! så jag å mamma ska åka å hämta honom snart. wie. min kompis. vi ska ha så kul, han å jag! tills jag köper en ny telefon, vill säga. men sch! säg inget till konrad. han vet inte om det än och jag tror han skulle bli förkrossad! i have to break it to him gently =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror konrad kände på sig att du gick och dagdrömde om samsungen;)

2007-08-25 @ 18:11:23
Postat av: Anonym

nooo! är det kanske därför han sätter sig på tvären nu? dumma konrad!

2007-08-26 @ 10:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback