beaver fever!

gotland var tamejfan bland det roligaste jag gjort. på länge.
och jag överlevde - det svenska sommarvädret till trots. dock var jag nära att ge upp ett antal gånger! som tur var hade jag peppande medresande som ändrade min inställning både en och två gånger.

hur som helst; gotland bestod av att putta på bubblan, dricka massa alkohol, dansa tills svetten rann och skratta mycket. helt underbart helt enkelt. sova i tält va väl också en stor del av det hela... och slåss med mygg, fästingar, tvestjärtar och även en å en annan bäver.... men jag gick vinnande ut ur alla strider. i think. ska kolla fästingarna och bävrarna sen. kanske kom med en eller tre i väskan hem. hoho. (inside joke)
kolla bilderna på
PIXBOXEN.

anyways; nu är det kreta som gäller. imorn drar jag och emily till varmare breddgrader (i hope!). ska bli underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback