back in business

jora, så att... kreta va underbart!
jag å emily hade roligast, åt godast, blev brunast å drack måttligast. hoho. jo, men det är sant! vi kan även checka av både det ena å det andra på vår to do-list; vi har druckit ouzo och raki (kanske mer eller mindre samma sak?), vi har hållt en grek i handen (ofrivilligt.. tro mig!), vi har fått nya vänner (grekiska sådana..), vi har blivit erbjudna att nattbada på en avlägsen strand med en gammal gubbe (uuuh!), vi har snikat shotar å gratisdrinkar på både det ena å andra stället och jag har t.o.m smakat tzatsiki (!). typ sådär. underbart!

nu är det tillbaka till vardagen som gäller. jag har redan hunnit jobba en helg, nu har jag lite ledigt innan skolan sätter igång. det är ångest! emily; vi drar tillbaka =D

bilder finns att beskåda på
PIXBOXEN as usual ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback