wooooonderful

första skoldagen på en vecka är avklarad. och det blev en lång en....
10-15. det är inte ofta jag är i skolan så länge. faktiskt händer det inte alls. inte på en och samma dag iaf.
men aja, måste man så måste man. vi blev klara(?) med semiuppgiften till på måndag. frågan är bara om den är bra nog. HAHA. det märker vi. ambitionerna är högst ibland. ibland inte. typ som nu. har inga ambitioner alls. skönt!

jackan från la redoute var absolut inte bra. inte nånstans. jag är jättebesviken. den skulle vara figursydd. undrar fan vilken figur som sytt den efter. inte nån normalfigur iaf. eller är min figur så himla onormal? tåls att tänkas på...
hur som helst... jag är utan vårjacka. det är liiiiiite oroväckande. eller äsch, har ju dom gamla. men hur kul är det då? på en skala liksom? inte så värst kul alls ska jag tala om. får ge mig ut på jackjakt. kanske även fortsätta min skojakt. mina underbart fina nikeskor är ju inte riktigt så våriga/somriga som jag behöver. men men. det där löser sig nog ska vi se. om inte annat har jag ju ett antal gamla att välja på... men som sagt, hur kul är det då!?

ledigt imorn. underbart. trivs som bäst med att göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback