världen är full av idioter

skitdagen blev precis lika skit som jag misstänkte.
fan va mycket jobbiga människor det finns. jävla idioter. en av nackdelarna med att jobba i butik är att man stöter på dom mest udda och störda människorna i samhället. fattar inte vad folk tänker med? hur kan man typ kräva rabatter när man handlar? "jovisst, jag förlorar gärna mitt jobb så du kan komma undan några kronor billigare!" vafan. handla inte så dyra saker då om du inte har råd. pissidiot. å hur fan kan man tro att man ska kunna få lämna tillbaka ett par använda skor? som det inte är ett endaste fel på? med motiveringen att man "brukar ha 43 i alla andra skor men i just dom här skorna va det för litet" jaha... å det märkte du inte förns efter du sprungit maraton i lera? PUCKO. finns så jävla många idioter. å jag hatar dom allihop. dom förstör mina dagar, mitt liv å mitt humör. ska slå dom hela bunten.

skola imorn också. å helst derby på tisdag. pleeeease. jag vill gå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va inte arg, lajna

2007-04-22 @ 19:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback