U, G eller VG? haha

jag var förvirrad imorse. riktigt. lyckades på nåt vänster få för mig att jag inte alls var tvungen att gå upp klockan 8, utan lugnt kunde sova vidare till 9. vilket inte var fallet, såklart. klockan 9 skulle jag ju sitta på bussen. hur som helst, tur att jag nånstans i bakhuvudet förstod hur fel jag hade å vaknade i tid. inte för att jag hann med bussen men det var inte mitt fel. den var FÖR tidig. fick prova en ny buss istället. å det gick ju kanoners =)

det österländska horoskopet i metro idag sa åt mig att "titta bakåt på mitt liv ibland". varför skulle jag vilja göra det? finns det nån vettig anledning? där bakom finns bara ett krossat hjärta, massa svek och hat. jag vill se framåt istället. leva i nuet liksom. tycker inte horoskop borde uppmuntra folk till att bli deprimerade. hoho. tvärtom ska det vara...

GE MIG MITT TENTARESULTAT! nu...!

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag ska inte heller gå... Insåg ganska tidigt att jag inte skulle ha råd. Det blir att kolla på tv. Om den sänds det vill säga :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback