trött

okay, jag är villig att ge med mig lite. sömn må vara överskattat, men det är fan nödvändigt.

jag är helt slut! skulle kunna sova i ett dygn i sträck, utan problem. men sånt ger mig ångest så det ska vi inte testa.
det är en ledig dag imorgon. skönt. jag vill shoppa! jag ska ha påsklov en hel dag till - så det så. kanske ska jag dra med mig min mamma på ett litet äventyr? vi får la se. måste se om jag ens vaknar först, iofs. HAHA.

skum stämning hemma idag. vad håller ni på med?
det är lite sent att leka hemmapappa nu. jag vill inte att du är snäll, gullig och bryr dig. det funkar liksom inte.
det ändrar ingenting. det är för sent. det ger mig dåligt samvete. jag är långsint. förlåter inte i första taget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback