torsdag

jag köpte årets första bikini idag. inte för att jag verkligen behöver en bikini, utan mest för att det är så kul. blev en jättefin från H&M som jag spanat på länge - vit med en fjäril och blommor på. å nu är den äntligen min. jippie! jag älskar bikinis nästan lika mycket som jag älskar skor. farligt värre.

snart ska jag bege mig till andra sidan stan. skärholmen för att vara exakt. ska leka etnolog ett tag hos katarina. spännande värre. vi ska undersöka identiteter, så vi kan briljera lika mycket som vanligt på seminariet på fredag. wiiie. vad gör man inte för den där skolan egentligen? hoho.

sommar snart - vad ska jag göra? gotland planerat. men vad mer?
frankrike med mamma? eller med kompisar? eller nån annanstans med kompisar? eller ingenstans alls? kanske ska jag jobba hela sommaren? kanske ska jag vara ledig men vara hemma i sverige? usch, vem vet. inte jag iaf!

Kommentarer
Postat av: camilla

JAG VILL ÅKA TILL FRANKRIKEEEEEEEEEEEEEE!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback