svårt att sova? javisst.

nu är det bevisat. sömn ÄR överskattat.
blev väl runt två timmars sömn i natt. dessutom spenderade jag dom timmarna intryckt i väggen.
min säng är typ inte riktigt stor nog för tre personer. men mysigt var det ju iaf.. haha. eller nåt =)

jobbhelgen är över. nu är det en dags ledighet innan jag borde sätta igång på riktigt med allt igen.
typ som att plugga och att sova lite normalt. måste verkligen skärpa mig. kan inte fortsätta såhär.
haha. kommer dö inom en snar framtid isf. det bådar inte gott... emily, hjälp mig?

kan folk sluta ge mig påskgodis? jag bara äter o äter... =P

Kommentarer
Postat av: emiiiiiiiily

jag jälper dig gärna, jag går ju under namnet flitiga-lisa av en anledning :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback