soooool

inget tentaresultat ännu. det stör mig något så fruktansvärt... skulle ha fått det igår, då det gått 3 veckor. men icke. nu börjar jag undra om det här betyder att jag inte klarat den? eller om min lärare aldrig fick den? undrar om någon annan fått veta sitt resultat än...? kanske ska börja i den ändan innan jag hetsar upp mig alldeles för mycket.

imorse såg vädret inte alls någe kul ut. men sen så blev det UNDERBART. har legat ute sen klockan 1, i bikini, å solat å pluggat om vartannat. helt jätteskönt. inte pluggningen då... men solningen. hehe. så nu är jag brunare än brunast (!?). ehm, eller kanske inte... men jag är på god väg =D dock är jag fortfarande mycket förundrad över hur jag lyckas få märken på axlarna efter en "vanlig" bikini eller linne, när jag använder halterneck!? kan någon vänlig själ förklara detta? emily kanske? för jag fattar inte ett dyft... men det är som vanligt. hoho.

derby ikväll. AIK-HAMMARBY. jag tippar på 3-1 till gnaget... det är iaf vad jag hoppas på å tycker skulle kännas bra.
HEJA AIK!

Kommentarer
Postat av: emily

haha. det där är ett mysterium. du ser rolig ut=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback